Oslo universitetssykehus tok storeslem med første- og andreplass i Nasjonalt ambulansemesterskap. Vi har møtt seierslaget fra Lørenskog/Ullevål stasjon for å høre om nøkkelen bak deres suksess.
Under konferansemiddagen på årets AmbulanseForum ble vinnerne av Nasjonalt ambulansemesterskap – Emsnor2022 annonsert.
Foruten de to lagene fra Oslo universitetssykehus som tok første- og andreplass, stakk et lag fra Helse Nord- Trøndelag av med tredjeplassen.
Les hele saken hos Ambulanseforum
Les også:
- Ambulanseforbundet i Delta satser på fagutvikling som hovedpartner for EMSNOR26
- Mercedes-Benz Norge – Bertel O. Steen spesialkjøretøy blir hovedsamarbeidspartner for EMSNOR26
- Hovedjuryen for EMSNOR26 er klar
- Infiniti Medical blir hovedsamarbeidspartner for EMSNOR26
- Påmeldingen er åpen: Meld deg på Norges viktigste ambulansemesterskap


English
